środa, 24 lipca 2013

Kuracja Neera


Witajcie:)

Jestem pewna, że każda z Nas na początku lata postanawia zrzucić dodatkowe kilogramy - i oby jak najszybciej. Zaczynamy stosować dietę, liczymy każdą kalorie, łykamy tabletki na odchudzanie, a czasami nawet zaczynamy ćwiczyć. Po paru dniach mamy dosyć, ale jesteśmy zmotywowane i odchudzamy się dalej. Po dwóch, trzech tygodniach męczarni nareszcie osiągamy cel. Niestety po miesiącu zaczynamy wracać do dawnej wagi.



Tak było i w moim przypadku. Stosowałam wiele tzw. diet, ale tylko po dwóch schudłam. Moja pierwsza dieta polegała na piciu kawy:) Co prawda, po dwóch tygodniach byłam lżejsza o 10 kilogramów, ale wyglądałam strasznie. Włosy straciły blask i zaczęły wypadać, paznokcie stały się łamliwe, a cera była zmęczona, szara i matowa. Po miesiącu zaczęłam przybierać na wadzę, pomimo, iż jadłam bardzo rozsądnie (dużo warzyw i owoców, małe porcje, ale często). Przed kolejnym sezonem letnim postanowiłam zastosować dietę proteinową. Po tygodniu marzyłam o owocach i szczerze znienawidziłam tuńczyka;) Po dwóch tygodniach przerwałam dietę, gdyż miałam okropne bóle kręgosłupa. Schudłam ok. 6 kilogramów, które i tak wróciły po niedługim czasie. 

 W tym roku wybrałam się do sklepu zielarsko-medycznego w poszukiwaniu dobrego preparatu wspomagającego odchudzanie. I znalazałam!
 




Neera jest to kuracja oczyszczająca i odmładzająca, polegająca na poście zdrowotnym trwającym od 1 do 10 dni. Spożywamy w tym czasie pokarm płynny czyli napój sporządzony z Naturalnego Syropu z Drzew, soku z cytryny, wody i pieprzu cayenne. Napój Neera jest pokarmem płynnym, odżywczym i energetyzującym. Pod nieobecność stałego pokarmu, organizm odżywia się wewnętrznie wykorzystując aminokwasy pochodzące ze zmęczonych i zniszczonych komórek. W ten sposób stare komórki są zużywane i wydalane, a formacja nowych jest przyspieszona. Organy odpowiedzialne za eliminację (płuca, wątroba, nerki, skóra) są oczyszczane, zapewniając natychmiastowe wydalanie odpadów przemiany materii. Do syropu z drzew dodajemy także soku z cytryn jako środek oczyszczający i odtruwający oraz pieprzu cayenne, który stymuluje krążenie. Przede wszystkim kuracja nie jest dietą odchudzającą, ale programem mającym na celu usunięcie toksycznych, chorobotwórczych złogów, a utrata wagi jest efektem ubocznym.

Podczas kuracji występują nieprzyjemne objawy, przede wszystkim gdy toksyny trafiają do krwi. Są to przede wszystkim bóle i zawroty głowy, zmęczenie, osłabienie oraz pojawienie się wyprysków na twarzy.

Według producenta u osób z nadwagą odnotowuje się średni spadek wagi od 3 do 5 kg w 7 dni oraz od 4 do 7 kg w 10 dni. U osób szczupłych nie ma takiego spadku wagi, gdyż kuracja nie narusza zdrowej tkanki. 




Kuracje można stosować na dwa sposoby:
  1. kuracja 3, 7 lub 10 dniowa, podczas, której nie spożywamy pokarmów stałych
  2. kuracja kilku tygodniowa, podczas, której pijemy napój zamiast jednego posiłku
Zdecydowałam się na pierwszą kurację trwającą przez 10 dni (jak szaleć to szaleć:)) 



Moje spostrzeżenia:
 
Napój ma całkiem dobry smak - słodko-ostry (od soku z cytrynu i pieprzu cayenne), a jego przygotowanie nie jest problematyczne. Najlepiej przygotować jedną butelkę 1,5 litrową:
  1. sok z dwóch cytryn - ok. 10 łyżek stołowych
  2. syrop Neera - ok. 10 łyżek stołowych
  3. woda mineralna - ok. 5 szklanek (1,2-1,3 l)
  4. pieprz cayenne - 2-3 szczypty (w zależności od preferencji smakowych - im więcej pieprzu tym ostrzejszy smak)



Aby uzyskać lepsze efekty zaczęłam regularnie biegać. Podczas kuracji należy zmniejszyć intensywność ćwiczeń o 60-70%, więc ograniczyłam się do 15 minutowego truchtu 3 razy w tygodniu.


Dzień 1-2:
  1. ból głowy - przez 1 dzień dokuczliwy, przez kolejne dwa dni dużo mniejszy
  2. głód (uczucie nienajedzenia) - przyzwyczajenie do jedzenia, gdy tylko ma się ochotę
  3. częste oddawanie moczu - trzeba wypić przynajmniej 3 litry płynów w ciągu dnia, ok. 2 litry napoju Neera oraz 1 litr wody mineralnej, świeżo wyciśniętych soków z owoców cytrusowych lub warzyw
  4. lekkie osłabienie


Dzień 3-4:
  1. lekkie osłabienie
  2. lekkie uczucie głodu
  3. częste oddawanie moczu
  4. pojawienie się wyprysków
  5. zwiększona potliwość


Dzień 5-10:
  1. brak uczucia głodu
  2. częste oddawanie moczu
  3. zwiększona energia
  4. poprawa przemiany materii 


Efekty kuracji:

  1. spadek wagi o 8 kg (z 68 kg na 60 kg)
  2. oczyszczenie z toksyn
  3. ujędrnienie skóry
  4. zwiększona energia i witalność
  5. poprawa przemiany materii
  6. zdrowszy i głębszy sen
  7. poprawa krążenia
  8. lepsza koncentracja




Polecam wszystkim kuracje, jest naprawdę niesamowita! Pierwsze 2 dni były najcięższe, głównie ze względu na dokuczliwy ból głowy. Potem było już tylko lepiej - jeśli nie liczyć paru wyprysków na twarzy:) 

Czekałam półtora miesiąca z publikacją posta, gdyż musiałam się przekonać czy wróci waga z przed kuracji i... NIE WRÓCIŁA!!! Po kuracji jadłam częściej, ale mniejsze porcje oraz więcej warzyw i owoców - tak jak po wszystkich dietach. Od zakończenia kuracji przybrałam tylko 1 kg!!! Jestem bardzo zadowolona z efektu! Zamierzam regularnie (co pół roku) powtarzać kurację.

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o kuracji zajrzyjcie tutaj. Syrop można kupić głównie w sklepach zielarskich, medycznych i aptekach, wykaz miejsc, gdzie można go nabyć najdziecie tutaj. Ja kupiłam kurację w sklepie zielarsko-medycznym "Mandragora" w Wyszkowie. Sklepu nie ma na wykazie miejsc, więc podaje jego adres: ul. I Armii Wojska Polskiego 51 Wyszków.






6 komentarzy:

  1. Oprócz podanego przez Ciebie sklepu syrop Neera można kupić też na www.kuracja-neera.pl - tam jest o 20 złotych tańszy.
    A swoją drogą - świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za opinię i podpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecież dokładnie opisałaś to, co jest zawarte w ulotce tego produktu, nawet teraz mysle ze jesteś przedstawicielem h. tego produktu i ten wpis jest ... nie realny... jak ktos nie wierzy niech psrawdzi ulotke w pdf i sam porowna o oni pisza a co mamy tu =to samo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze nie jestem przedstawicielem kuracji Neera! Po drugie ocena działania to tylko i wyłącznie moje spostrzeżenia zanotowane podczas przeprowadzania kuracji przez 10 dni. Nie wierzysz, że działa? Sama wypróbuj, a dopiero potem podziel się swoją opinią na ten temat!

      Usuń
    2. dokladnie to samo jest w ulotce ludzie nie dajcie sie omamić mi wypryski wyszły i nie mogę sie ich pozbyc przez rok i mam tłustą twarz

      Usuń