poniedziałek, 7 października 2013

Drożdżowa maska do włosów


Kontynuując poszukiwania idealnego szamponu oraz odżywki, natrafiłam na serię rosyjskich masek do włosów:
1. wzmacniająca maska łopianowa
2. odżywcza maska jajeczna
3. stymulująca wzrost maska drożdżowa




1. Łopianowa wzmacniająca maska do włosów z otrębami owsianymi oraz sokiem z brzozy

 Łopianowa maska szybko i efektywnie wzmacnia włosy. Dzięki zawartości olejków z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się zdrowe, nawilżone, jedwabiste i pełne blasku.

 


Olej z łopianu posiada silne właściwości regenerujące. Wzmacnia strukturę włosa zapobiegając łamliwości, przesuszaniu i wypadaniu włosów. Stosowany jest także przy chorobach skóry oraz łupieżu. 

Otręby owsiane odżywiają zniszczone włosy przywracając im siłę i elastyczność.

Sok z brzozy to znany, tradycyjny środek na problemy z włosami jak wypadanie czy brak puszystości, gdyż wzmacnia cebulki włosowe. Jest również polecany do stosowania przy różnorodnych problemach skórnych, gdyż przyspiesza gojenie się ran. 






2. Jajeczna odżywcza maska do włosów ze słodem żytnim oraz sokiem z brzozy

Dzięki zawartości tych składników oraz olejków z zimnego tłoczenia maska posiada silne działanie odżywcze, ułatwia rozczesywanie włosów, dodaje im blasku czyni je jedwabiście gładkimi.



  
W skład maski wchodzą proteiny z białek jaj, które intensywnie odżywiają i nawilżają włosy oraz skórę głowy. Ponadto zawiera enzymy, które przeciwdziałają przetłuszczaniu się włosów.

Słód żytni to niezastąpione źródło mikroelementów, posiadający silne działanie regeneracyjne.

Sok brzozowy jest stosowany do wzmacniania cebulek włosowych.






3. Drożdżowa maska do włosów stymulująca wzrost z olejem z kiełków pszenicy oraz sokiem z brzozy

Drożdżowa maska do włosów przyspiesza ich wzrost. Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku. 
 

 

Drożdże piwne to naturalne źródło białka, witamin i mikroelementów, które przenikają w strukturę włosów wzmacniając je, przyspieszając wzrost i nadając witalności.

Olej z kiełków pszenicy regeneruje włosy, przeciwdziała ich wypadaniu, chroni przed utratą wody oraz promieniowaniem UV.

Sok z brzozy wzmacnia cebulki włosowe.


 


Moja ocena

Słyszałam o dobroczynnym wpływie drożdży przyjmowanych w formie zawiesiny do picia. Niestety nie mogłam się zmusić żeby to okropieństwo wypić i nie zwrócić:/ Właśnie dlatego zdecydowałam się wypróbować maseczkę drożdżową.
 




Po umyciu włosów nakładam maseczkę na całą ich długość, od nasady aż po końce. Po upływie kilku minut dokładnie spłukuje włosy wodą. Nie wcieram maseczki w skórę głowy, gdyż od jakiegoś czasu walczę z uporczywym łupieżem. Wypróbowałam już niezliczoną ilość szamponów przeciwłupieżowych i niestety żaden nie okazał się skuteczny. Już niedługo opiszę na blogu moją walkę o czystą oraz zdrową skórę głowy i mam nadzieję, że to ja w końcu będę górą:)

Dużym plusem maseczki jest zapach, bardzo przyjemny i słodki. Konsystencja jest wodnista, więc trzeba bardzo uważnie nakładać maskę, gdyż może wypłynąć z dłoni.


  
 




Jestem bardzo zadowolona z działania maseczki. Włosy były miękkie, gładkie, miłe w dotyku, lśniące oraz łatwo się rozczesywały. Niestety nie mogę ocenić maski pod kątem stymulacji wzrostu włosów, gdyż nie zmierzyłam ich długości przed rozpoczęciem kuracji. Myślę, że następnym razem skuszę się na odżywczą maskę jajeczną, aby lepiej ocenić jej działanie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz