sobota, 7 grudnia 2013

Pachnące mydełka Soap Manufacture


Jak co roku, najwięcej problemów sprawia mi skompletowanie listy trafionych prezentów dla najbliższych. Poszukując inspiracji, natrafiłam na ręcznie robione mydełka firmy Soap Manufacture z Rygi. Ze względu na zbliżające się Mikołajki, postanowiłam podarować mojemu mężowi jedno z nich - mydełko Real Gentleman's. Oczywiście nie omieszkałam również sobie zrobić mały prezent:)




Skład

Wszystkie mydełka są wykonywane ręcznie. Zawierają gliceryne oraz naturalne olejki, ekstrakty i wyciągi z kwiatów i owoców.

Mydło Grapefruit with Coconut - Almond Cream, jak sama nazwa wskazuje, zawiera wyciąg z grejpfruta, mleczko kokosowe oraz olejki z migdałów i słodkiej pomarańczy.

 Mydło Real Gentleman's zawiera olejek z ylang-ylang.






Moja opinia

Opakowanie - mydełka są zafoliowane i zapakowane na "sianku", w kolorowych pudełeczkach. Wystarczy przewiązać rafią lub sznurkiem i mamy gotowy, ładnie zapakowany prezent.

Zapach - oba mydełka ślicznie pachną. Moje ma lekko słodki, orzeźwiający zapach grejpfruta i pomarańczy. Niestety zapach krótko utrzymuje się na skórze.
 
Barwa - w rzeczywistości mydełka mają żywe kolory, niebieski oraz malinowy.
 
Działanie - mydełka fajnie się pienią oraz bardzo ładnie pachną, więc używanie ich to sama przyjemność. Ze względu na zawartość gliceryny, niestety delikatnie wysuszają skórę. 








Firma Soap Manufacture produkuje również szereg innych kosmetyków, przeznaczonych nie tylko do kąpieli. Są to m.in. olejki, balsamy po goleniu, scruby czy kremy i jogurty do ciała. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o firmie z Rygi zapraszam tutaj. Ja na pewno przetestuje również inne kosmetyki tej firmy.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz