wtorek, 14 maja 2013

Czas na kąpiel

 
     Ostatnio opisałam działanie kremu do twarzy z serii Royal Skin, zatem nadszedł czas na kolejny kosmetyk z tej serii. Olejek do kąpieli i pod prysznic na bazie mleczka pszczelego został stworzony do codziennej pielęgnacji i mycia. Regularne stosowanie olejku nawilża, natłuszcza i ujędrnia skórę. Ponadto nadaje jej przyjemny zapach oraz gładkość.





   
     
      Stosuje olejek pod prysznic od paru dni i jestem pozytywnie zaskoczona. Skóra jest natłuszczona, co jest dla mnie bardzo ważne, ze względu na moją bardzo suchą skórę. Rano po prysznicu nie muszę się już balsamować więc jest to duża oszczędność czasu, zwłaszcza dla ludzi którzy lubią sobie pospać tak jak ja:) Jedyną wadą kosmetyku jest jego konsystencja - jak dla mnie trochę za rzadki pod prysznic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz