środa, 8 maja 2013

Hello!!!! Hello!!!

  

 Witam wszystkich:) 

   Pomysł założenia bloga BioCosmetic narodził się razem z pomysłem otworzenia sklepu internetowego z naturalnymi kosmetykami. 

   Blog ma za zadanie spełnić dwa cele. Po pierwsze chciałabym podzielić się z Wami swoimi doświadczeniami w tej dziedzinie, gdyż przetestowałam już sporo kosmetyków na własnej skórze:) Po drugie zachęcam wszystkich do komentowania postów, wyrażania swoich opinii na temat prezentowanych przeze mnie kosmetyków oraz o polecanie preparatów godnych uwagi, gdyż w przyszłości będzie to dla mnie nieoceniona pomoc przy wyborze asortymentu do mojego e-sklepu. 

   Strona ta będzie dotyczyła również wielu innych rzeczy. Przyjrzę się dokładniej suplementom diety, które zyskały rzesze zwolenników, jak i przeciwników w ostatnich czasach. Przedstawię także zioła i mieszanki ziołowe polecane na określone dolegliwości oraz wiele innych produktów, które wiążą się z tą tematyką. 

  Zatem zapraszam wszystkich serdecznie do odwiedzania mojej strony:)

Paulina 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz