piątek, 10 maja 2013

Queen Bee czyli kosmetyki zawierające składniki "prosto z ula"

       
      Jeszcze zanim utworzyłam bloga, wiedziałam, że w pierwszym poście przedstawię Wam kosmetyki firmy Queen Bee, które regularnie używam. Są to stosunkowo nowe kosmetyki, więc miałam dużo szczęścia, że na nie trafiłam:)

     Na początku kilka słów odnośnie samej firmy. Firma Queen Bee jest rodzimym producentem miodów oraz kosmetyków na bazie mleczka pszczelego, miodu, wosku pszczelego oraz propolisu. Do wyrobu kosmetyków stosują naturalne składniki pochodzące "prosto z ula", które cenione są za wysoką skuteczność. Kosmetyki doskonale odżywiają każdą skórę, posiadają właściwości odżywcze oraz lecznicze. 

   W marcu 2013 r. firma została laureatem głównej nagrody Złoty Promień Exspressu Ilustrowanego - XXV Festiwalu Zdrowia i Niezwykłości na Międzynarodowych Targach Łódzkich.





   Seria Royal Skin, którą Wam przedstawię składa się z:
- regenerującego kremu do twarzy
- regenerującego kremu do rąk
- olejku do kąpieli i pod prysznic
- płynu do higieny intymnej 
- pomadki ochronnej do ust

   Mam nadzieje, że Was troszkę zainteresowałam tą serią. Już jutro przedstawię Wam krem do twarzy. Zapraszam.






      


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz